17.08.2018, श्रावणॖ (श्रावण/ सावन),ज़ूनॖ पछॖ (शुक्ल पक्ष), सतम (सप्तमी), शॊकुरवार (शुक्रवार/जुम्मा),श्री सप्तार्षि सम्वत 5094, राश तुला (चलान), ऋतु वर्षा (चलान)
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जे के विचार मंचॖ तरफॖ छुस बॖ त्वहि सारिनीय यछ़ान
ऒरज़ुव तॖ दॊरकॊठ
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नमस्कार माहरा त्वहि सारिनीय म्योन
पांछ़ मुहावरॖ तॖ दऺह कऻशिर्य लफ़ज़ तॖ तिमन हुन्द अंग्रीज़स मंज़ तरजमॖ तॖ गीता जी मंज़ुक अख श्वलूक कऻशिर्य ज़बऻन्य मंज़ तॖ पनॖन कथबाथ
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1. मु: ॳक्य च़ऺट सुम सास गव
क्वलि
अ: अक्य कॊर फऻशन सासव
लूकव कॊर नकॖल/ॳक्य
च़ॊट बंड तॖ सास लूख
फऺट्य पऻनिस मंज़
2. मु: ताबस छु लाब
अ: ताब करनस छु फऻयदॖ
मेलान
3. मु: तालवस लोरि काह जंगॖ
विज़ि नॖ अख ति
अ: वख्तॖ विज़ि नॖ चीज़ अथि
युन
4. मु: तऻज़्य बटॖन्य कान
अ: मोमूली छ़वम्ब वरतऻविथ
कांह बचाव करुन
5. मु: ताह करतम शाह करथ
अ: चीज़स वातॖनॖ सॗत्य छु
चीज़स दार नेरान
*************************
1. फ़रहत...Pleasure/Cheer
fulness/Delight/
Amusement
2. फ़राग़थ..Leisure/Respite
Easy/Circums-
tances
3. फ़रदन-फ़रदन...One by
one/Individually
4. फ़रामोश..Forget/Ignored
Neglected
5. फ़राह....Invalid/Bad
6. फ़राहम.. Gathering/
Obtaining/Collec
ting
7. फ़रद... Individual/Sheet
List/Register
8. फ़रज़... Duty/Obligation
Responsibility/
Supposition/Un
real/Hypothetical
9. फ़िज़ा.... Atmosphere/
Mental environ-
ment/Bloom
10. फ़रज़ंदॖ...Son/Child
*************************
गीता ज्ञान : अध्याय-5 :
टोठ चीज़ प्रऻविथ नॖ ख्वश आसान
अटोठ प्रऻविथ न ग़मग़ीन सपदान
तिम ब्वज़वान समबाव दऺरिथ रोज़ान
वॊन भगॖवानन गीता ज्ञान
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गुरु विद्या आसॖन्य छि स्यठाह जान। परुन लेखुन छु पनॖनि जायि मगर मंत्र ज़ानुन, पाठ पूज़ा ज़ानुन ति छु त्यूतुय ज़रूरी यूताह बाकय मज़मून परॖन्य छि ज़रूरी। ॳस्य छि बटॖ। बटॖ माने शिव-रूपी। असि छि वनान सरस्वत-ब्रह्मन ति यानि थदि-पायुक बटॖ-ब्रह्मुन। दपान वख्तॖ अकि ॴस्य ॳस्य दर्याव-सरस्वतकिस बऺठिस प्यठ रोज़ान तॖ ॴस्य शास्त्र-विद्यायि मंज़ महऻरियत प्राप्त कऺरमॖच़। सान्यन गरन मंज़ ओस आसान ठोकुर-कुठ कशीरि मंज़। यथ मंज़ दीवी-दीवताहन ॴस्य पूज़ान, शंख वायान, गन्टा पायान, ट्यॊक करान, अमृत च्यवान। छ़्यॊट नॖ ख्यवान, म्यॆच़ि सॗत्य अथॖ छलान, ज़्यॆवि सॗत्य नॖ अप-शब्द बोलान माजि-मऻल्यसॖन्ज़ सीवा करान, ज़िठ्यन आदर-सत्कार करान, पछ़िस भगवानसुन्द रूप मानान, वगैरा वगैरा। यिम चीज़ ति ॴस्य सान्यन संस्कारन मंज़ शऻमिल। कॆंह चीज़ रूद्य वुन्युख ताम मगर वारियाह चीज़व निश रूद्य महरूम। संस्कारन मंज़ आव ज़बर्दस्त बदलाव। सान्यन ज़िठ्यन ॴस्य ज़्यॆवि प्यॆतिस प्यठ आसान भगवत-गीता, रामायण, पन्चस्तवी, महिमनापार, मृत्युंजय पाठ, इन्द्राक्षी, वनवुन, वगैराह वगैराह मगर वख्तन ख्यव सु व्वलगॊतुन ज़ि अज़कल आसि खालॖय कऻन्सि यिमन सारिनीय चीज़न हुन्द ज्ञान। व्यछ़य छि। पऻन्सन रॊट ज़ोर तॖ ॳस्य गऺयि कमज़ोर यिमव चीज़व रंग्य। क्याह ब्यॆयि फेरना तिम द्वह वापस, म्यॆ छु न बासान। मगर व्वमेद छे नॖ मऺशरावॖन्य। संस्कारन छि थफ कऺरिथ रोज़ुन। पनॖन प्रज़नथ छि बरक़रार थवॖन्य। कॆंह न तॖ कॆंह छु ज़रूर करुन
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कऻशुर हॆछव कऻशुर परव
कऻशिर्य पऻठ्य पानॖवुन्य कथबाथ करव
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नऺविव तॖ फोलिव
भूषण कौल "दीप"
(बूज़िव ॳज़्युक सबक़ म्यानि ज़्यॆवि ति)
(बूज़िव म्यूज़कॖ प्यठॖ ति बूज़िव म्यऻन्य यि आवाज़)
(koshursabak.blogspot.com ति वुछिव)
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जे के विचार मंचॖ तरफॖ छुस बॖ त्वहि सारिनीय यछ़ान
ऒरज़ुव तॖ दॊरकॊठ
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नमस्कार माहरा त्वहि सारिनीय म्योन
पांछ़ मुहावरॖ तॖ दऺह कऻशिर्य लफ़ज़ तॖ तिमन हुन्द अंग्रीज़स मंज़ तरजमॖ तॖ गीता जी मंज़ुक अख श्वलूक कऻशिर्य ज़बऻन्य मंज़ तॖ पनॖन कथबाथ
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1. मु: ॳक्य च़ऺट सुम सास गव
क्वलि
अ: अक्य कॊर फऻशन सासव
लूकव कॊर नकॖल/ॳक्य
च़ॊट बंड तॖ सास लूख
फऺट्य पऻनिस मंज़
2. मु: ताबस छु लाब
अ: ताब करनस छु फऻयदॖ
मेलान
3. मु: तालवस लोरि काह जंगॖ
विज़ि नॖ अख ति
अ: वख्तॖ विज़ि नॖ चीज़ अथि
युन
4. मु: तऻज़्य बटॖन्य कान
अ: मोमूली छ़वम्ब वरतऻविथ
कांह बचाव करुन
5. मु: ताह करतम शाह करथ
अ: चीज़स वातॖनॖ सॗत्य छु
चीज़स दार नेरान
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1. फ़रहत...Pleasure/Cheer
fulness/Delight/
Amusement
2. फ़राग़थ..Leisure/Respite
Easy/Circums-
tances
3. फ़रदन-फ़रदन...One by
one/Individually
4. फ़रामोश..Forget/Ignored
Neglected
5. फ़राह....Invalid/Bad
6. फ़राहम.. Gathering/
Obtaining/Collec
ting
7. फ़रद... Individual/Sheet
List/Register
8. फ़रज़... Duty/Obligation
Responsibility/
Supposition/Un
real/Hypothetical
9. फ़िज़ा.... Atmosphere/
Mental environ-
ment/Bloom
10. फ़रज़ंदॖ...Son/Child
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गीता ज्ञान : अध्याय-5 :
टोठ चीज़ प्रऻविथ नॖ ख्वश आसान
अटोठ प्रऻविथ न ग़मग़ीन सपदान
तिम ब्वज़वान समबाव दऺरिथ रोज़ान
वॊन भगॖवानन गीता ज्ञान
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गुरु विद्या आसॖन्य छि स्यठाह जान। परुन लेखुन छु पनॖनि जायि मगर मंत्र ज़ानुन, पाठ पूज़ा ज़ानुन ति छु त्यूतुय ज़रूरी यूताह बाकय मज़मून परॖन्य छि ज़रूरी। ॳस्य छि बटॖ। बटॖ माने शिव-रूपी। असि छि वनान सरस्वत-ब्रह्मन ति यानि थदि-पायुक बटॖ-ब्रह्मुन। दपान वख्तॖ अकि ॴस्य ॳस्य दर्याव-सरस्वतकिस बऺठिस प्यठ रोज़ान तॖ ॴस्य शास्त्र-विद्यायि मंज़ महऻरियत प्राप्त कऺरमॖच़। सान्यन गरन मंज़ ओस आसान ठोकुर-कुठ कशीरि मंज़। यथ मंज़ दीवी-दीवताहन ॴस्य पूज़ान, शंख वायान, गन्टा पायान, ट्यॊक करान, अमृत च्यवान। छ़्यॊट नॖ ख्यवान, म्यॆच़ि सॗत्य अथॖ छलान, ज़्यॆवि सॗत्य नॖ अप-शब्द बोलान माजि-मऻल्यसॖन्ज़ सीवा करान, ज़िठ्यन आदर-सत्कार करान, पछ़िस भगवानसुन्द रूप मानान, वगैरा वगैरा। यिम चीज़ ति ॴस्य सान्यन संस्कारन मंज़ शऻमिल। कॆंह चीज़ रूद्य वुन्युख ताम मगर वारियाह चीज़व निश रूद्य महरूम। संस्कारन मंज़ आव ज़बर्दस्त बदलाव। सान्यन ज़िठ्यन ॴस्य ज़्यॆवि प्यॆतिस प्यठ आसान भगवत-गीता, रामायण, पन्चस्तवी, महिमनापार, मृत्युंजय पाठ, इन्द्राक्षी, वनवुन, वगैराह वगैराह मगर वख्तन ख्यव सु व्वलगॊतुन ज़ि अज़कल आसि खालॖय कऻन्सि यिमन सारिनीय चीज़न हुन्द ज्ञान। व्यछ़य छि। पऻन्सन रॊट ज़ोर तॖ ॳस्य गऺयि कमज़ोर यिमव चीज़व रंग्य। क्याह ब्यॆयि फेरना तिम द्वह वापस, म्यॆ छु न बासान। मगर व्वमेद छे नॖ मऺशरावॖन्य। संस्कारन छि थफ कऺरिथ रोज़ुन। पनॖन प्रज़नथ छि बरक़रार थवॖन्य। कॆंह न तॖ कॆंह छु ज़रूर करुन
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कऻशुर हॆछव कऻशुर परव
कऻशिर्य पऻठ्य पानॖवुन्य कथबाथ करव
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नऺविव तॖ फोलिव
भूषण कौल "दीप"
(बूज़िव ॳज़्युक सबक़ म्यानि ज़्यॆवि ति)
(बूज़िव म्यूज़कॖ प्यठॖ ति बूज़िव म्यऻन्य यि आवाज़)
(koshursabak.blogspot.com ति वुछिव)
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