Monday, August 13, 2018

14.08.2018

14.08.2018, श्रावणॖ (श्रावण/ सावन), ज़ूनॖ पछॖ (शुक्ल पक्ष),च़ोरम (चुतुर्थी), बॊम्वार (मंगलवार), श्री सप्तार्षि सम्वत 5094, राश कन्या (चलान), ऋतु वर्षा (चलान)
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जे के विचार मंचॖ तरफॖ छुस बॖ त्वहि सारिनीय यछ़ान
       ऒरज़ुव तॖ दॊरकॊठ
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नमस्कार माहरा त्वहि सारिनीय म्योन
पांछ़ मुहावरॖ तॖ दऺह कऻशिर्य लफ़ज़ तॖ तिमन हुन्द अंग्रीज़स मंज़ तरजमॖ तॖ गीता जी मंज़ुक अख श्वलूक कऻशिर्य ज़बऻन्य मंज़ तॖ पनॖन कथबाथ
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1. मु: यज़तस ख़लल गछ़ुन
    अ: यज़तस ददारॖ वातुन
2. मु: येज़ारस थफ़
    अ: च़लनस तयार
3. मु: यिवॖन्य दौलथ प्यवुन शीन
       च़लवुन्य दौलथ गलवुन शीन
    अ: दौलथ छि यिवान वारॖ वार
         मगर च़लान जल जल
4. मु: यि हकीमस दीज़ि ति कोनॖ
         दीज़िनॖ ब्यमारस
   अ: यलाजॖ ख्वतॖ छु परिहेज़
        बेहतर/दवा ख्यनॖ ख्वतॖ छु
        ताकती चीज़ ख्यॊन जान
5. मु: युहन्दॖय रथ तिमनॖय मथ
    अ: ब्यॆयि सॖन्दि चीज़ॖ सॗत्य
          ब्यॆयिस खऻतिर करुन
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1. ठोंसुन.....Thrust/To in
               fill to capacity/
               Impose
2. ठंड........Cold/Chill
3. ठंडॖ........Cold-drink
4. ठुकिथ....By hook or by
              crook/Any how
5. ठंडॖ दिलॖ ...Passionately/
    सान         Cool heartedly
6. ठिसॖवोर....A small pot in
              which money is
              being kept
7. ठाह ठाह करुन...To laugh
              heartedly/To
              scream
8. ठठॖ..... Ridicule/Joke/
              Laughter
9. ठाक.... Restraint/Bar/
                Hindrance
10. ठाठ बाठ...Tip top/
                Pomp/Show/
                Splendour
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गीता ज्ञान : अध्याय-5 :
यॆमिस अंत:करन वशस आसन
सु सांक्षि यूगुक अब्यास करान
न करान पानॖ केंह न करनावान
वॊन भगॖवानन गीता ज्ञान
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राथ वन्यो म्यॆ ज़ि जंत्री (पंचांग) कऻच़ाह ज़रुरी छि सानि बापथ। पनुन वॊहरवोद वुछुन युस प्रथ वऺरी बदलान रोज़ान तिथि कि रावनॖ/लबनॖ मूजूब। साथ या महूर्त वुछुन या फ़ाकॖ वुछिन यानि ॴठम/काह/पुनिम बेतरी। सौंचुन छु ज़ि यॆमिस निश नॖ यि जंत्री आसि सु क्याह करि। सु किथपऻठ्य ह्यॆकि दॊहन हॖन्ज़ शनाख्त कऺरिथ। सान्यन शुर्यन छॆ नॖ पानस पताह ज़ि यिमन चीज़न हुन्द महत्व क्याह छु। ह्यॆछनावनवऻल्य छि स्यठाह कम।
सान्यन संस्थायन मंज़ ति छॆ नॖ नियमित रूपस मंज़ यिमन चीज़न हॖन्ज़ व्यवस्था। तिमन छि तीच़ॖय फिकिर ज़ि हवन कर छु करुन/होमा कमि द्वह छु या फाकॖ ॴठम भण्डार कमि द्वह छु। पाठशाला हॖन्ज़ व्यवस्था छॆ नॖ कुनि ति संस्थायि मंज़। कऻशिर्य गुरु जियन हुन्दअभाव छु असि।सान्य पाठ-पूज़ा छि व्वंय दॊयिमि ज़ऻच़ हॖन्द्य लूख करान पनॖनि त्रायि। यि छि सानि बापथ शर्मी हॖन्ज़ कथ ज़ि असि छि नॖ पनॖनि ज़ऻच़ मंज़ पनॖन गोर (गुरु)। क्याह बाकयन समाजन मंज़ ति छा यॆहऻय हाल ? म्यॆ गव नॖ वुन्युख ताम नज़रि कांह। क्याह यि छे ना अख गंभीर समस्या सानि समाजिच। अथ प्यठ क्याज़ि नॖ ॳस्य कथ बाथ करान। सऻन्य नाव क्वत कुन यीरॖ गछ़ान।
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कऻशुर हॆछव कऻशुर परव
कऻशिर्य पऻठ्य पानॖवुन्य कथबाथ करव
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नऺविव तॖ फोलिव
  भूषण कौल "दीप"
(बूज़िव ॳज़्युक सबक़ म्यानि ज़्यॆवि ति)
(बूज़िव म्यूज़कॖ प्यठॖ ति बूज़िव म्यऻन्य यि आवाज़)
(koshursabak.blogspot.com ति वुछिव)

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