17.01.2020 माघ (माघ) गटॖ पछॖ (कृष्ण पक्ष) ॴठम(अष्टमी) शॊकुरवार (शुक्रवार/जुम्मा), श्री सप्तर्षी सम्वत 5095, राश तुला (दुहचि 1.48 बजि प्यठॖ), ऋतु शिशर (चलान)
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नमस्कार माहरा त्वहि सारिनी म्योन। त्वहि ऒरज़ुव तॖ दॊरकॊठ।
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गीता ज्ञान :अध्याय 18
युस प्वरुश श्रदायि ब्यॆयि लोलॖ सान, दूश दृष्टी रॊस बोज़ि गीता ज्ञान। सु उत्म लूकन छु प्राप्त सपदान
वॊन भगवानन गीता ज्ञान
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लल वाक्
च़्यदानंदस ज्ञानॖ प्रकाशस
यिमव च़्यून तिम ज़ीवंत्य म्वखॖत्य
विशमिस समसारनिस पाशस
अबॊद्य गन्डाह वथ शीत्य दित्य
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अर्थात:- सतचित आनंद परमेश्वर, जो ज्ञान रूपी प्रकाश है, का जिन्होंने अनुभव किया, वे ही लोग जीते जी मुक्ति पाते हैं, अर्थात जीवन मुक्त हैं। इसके विपरीत अबोध लोग विषमय संसार रूपी फांसी को पहनकर, अर्थात अपना कर इसमें सैंकडों गांठें देते हैं, अर्थात अपने को संसार बंधन में बांधते हैं
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नुंदॖ ऱेशिन्य श्रुक्य
नफसी मोरुम तॖ वाय
ॳच़िथ रूदुम गटे
अथि द्यन यियिह्यम तॖ हाय
करतल छ़ॖनहस हटे
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माने:- नफसी ख्वाहिश गऺयम अज्ञान गटि किन्य ज़ोरावार। ज्ञानॖ किन्य वनि कऺडिथ ह्यकहस लाकम चीरॖ गंडिथ या वनि कऺडिथ छ़ुनहस हटि करतल तॖ करहऻन फन्ना।
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पंचान्ग:- वारियाहि लटि तुल म्यानव कॆंच़व बायव यि सवालॖ ज़ि सान्यव संतव मंज़ॖ क्याज़ि छि गोपी नाथ जियस भगवान गोपी नाथ वनान तॖ बाकय संतन छि नॖ भगवान सॖन्ज़ उपाधि दिवान। सवाल तिमन बायन हुन्द छु नॖ ग़लत कॆंह तिक्याज़ि यि छु इन्सानस दुच़्यॆतिस मंज़ त्रावान ज़ि अगर ॳस्य मानान छि ज़ि भगवान छु अकुय त्यॆलि किथॖपऻठ्य वनव गोपी नाथ जियस ॳस्य भगवान। हालांकि यिति छि अख हकीकत ज़ि अज़ त्रॖह वऺरी ब्रौंठ ओस गोपी नाथ जीयुन आश्रम कऺशीरि मंज़ खरॖयारॖय यॊत स्यठाह कम लूख ॳमिस निश यिवान गछ़ान ॴस्य तॖ ॳमिस ॳन्द्य पऺख्य रोज़न वाल्यन ॴस नॖ ब्वयी ज़ि यि कुस छु तॖ कयाह छु तॖ अमि कॖस्मॖक्य आश्रम ॴस्य कऺशीरि मंज़ ग्रॆन्दि रॊसतुय मगर कऻन्सि ति सऺतस ॴस्य नॖ भगवान नाव दिवान। यि छु वऻहिद अख सु संत यॆमिस यॊर यिथ यानि 1990-तॖ प्यठय ह्यॊतुख भगवान गोपी नाथ जी वनुन। वनॖनस हरजि छु नॖ मगर भगवानस सॗत्य ॳमिस संतस तुलना करॖन्य ति छॆ नॖ सऺही। बॖ ओसुस पनॖनिस पंचान्गस मंज़ छ़ऻन्ड दिवान ज़ि ब्यॆयि ति छा कांह युथ संत ओसमुत यॆमिस भगवान सॖन्ज़ उपाधि छि आमॖच़ दीनॖ मगर म्यॆ गव नॖ नज़रि अख ति हालांकि सऻनिस पंचान्गस मंज़ छि क़रीबन 80-85 संतन हॖन्द्य नाव दिथ तॖ अख ॳक्यसॖन्दि ख्वतॖ खऺसिथ चमत्कऻरी दपान रूद्यमॖत्य मगर तिमन सारिनी ॴस्य स्वामी जी योत वनॖनॖ यिवान भगवान नॖ कऻन्सि। सान्यन ज़िठ्यन पज़ि अथ कथि प्यठ संजीदगी सान ग़ोर करुन तॖ सऺही पऻग़ाम पनॖनिस समाजस वातनावुन। सऻन्य शुर्य कऺट्य छि ज़ानान कथ वनॖनस क्याह मतलब छु।तिमय अथ कथि प्यठ सावल खड़ा करान ज़ि किथॖ पऻठ्य तॖ क्याज़ि। यॆमिस मंज़ क्याह छु त्युथ युस नॖ बाकयन मंज़ ओसमुत छु। यछ़ पछ़ गऺयि ठीख मगर कऻंह ख़ास लकब दिनस ति गछ़ि त्युथुय कऻंह ख़ास वजह आसुन। असि रूज़िन यिमन हॖन्ज़ मॆहर हर हमेशॖ गाह सु गोपी नाथ छु या मस्त बब छु। ऱॆशि पीर छु या नंनद बब छु। मथुरा दीवी हुन्द नाव ख़बर कऻन्सि ख़बर ति छा। स्वति छि कर्मयोग्यनियव मंज़ अख थदि पायिच साधवी रूज़मॖच़। म्यॊन सारिनी नमन
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कऻशुर ह्यॆछव कऻशुर परव
कऻशिर्य पऻठ्य पानॖवुन्य कथबात करव
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नऺविव तॖ फॊलिव
भूषण कौल "दीप"
(बूज़िव ॳज़्युक सबक़ म्यानि ज़्यॆवि ति)
(koshursabak.blogspot.com ति वुछिव)
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नमस्कार माहरा त्वहि सारिनी म्योन। त्वहि ऒरज़ुव तॖ दॊरकॊठ।
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गीता ज्ञान :अध्याय 18
युस प्वरुश श्रदायि ब्यॆयि लोलॖ सान, दूश दृष्टी रॊस बोज़ि गीता ज्ञान। सु उत्म लूकन छु प्राप्त सपदान
वॊन भगवानन गीता ज्ञान
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लल वाक्
च़्यदानंदस ज्ञानॖ प्रकाशस
यिमव च़्यून तिम ज़ीवंत्य म्वखॖत्य
विशमिस समसारनिस पाशस
अबॊद्य गन्डाह वथ शीत्य दित्य
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अर्थात:- सतचित आनंद परमेश्वर, जो ज्ञान रूपी प्रकाश है, का जिन्होंने अनुभव किया, वे ही लोग जीते जी मुक्ति पाते हैं, अर्थात जीवन मुक्त हैं। इसके विपरीत अबोध लोग विषमय संसार रूपी फांसी को पहनकर, अर्थात अपना कर इसमें सैंकडों गांठें देते हैं, अर्थात अपने को संसार बंधन में बांधते हैं
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नुंदॖ ऱेशिन्य श्रुक्य
नफसी मोरुम तॖ वाय
ॳच़िथ रूदुम गटे
अथि द्यन यियिह्यम तॖ हाय
करतल छ़ॖनहस हटे
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माने:- नफसी ख्वाहिश गऺयम अज्ञान गटि किन्य ज़ोरावार। ज्ञानॖ किन्य वनि कऺडिथ ह्यकहस लाकम चीरॖ गंडिथ या वनि कऺडिथ छ़ुनहस हटि करतल तॖ करहऻन फन्ना।
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पंचान्ग:- वारियाहि लटि तुल म्यानव कॆंच़व बायव यि सवालॖ ज़ि सान्यव संतव मंज़ॖ क्याज़ि छि गोपी नाथ जियस भगवान गोपी नाथ वनान तॖ बाकय संतन छि नॖ भगवान सॖन्ज़ उपाधि दिवान। सवाल तिमन बायन हुन्द छु नॖ ग़लत कॆंह तिक्याज़ि यि छु इन्सानस दुच़्यॆतिस मंज़ त्रावान ज़ि अगर ॳस्य मानान छि ज़ि भगवान छु अकुय त्यॆलि किथॖपऻठ्य वनव गोपी नाथ जियस ॳस्य भगवान। हालांकि यिति छि अख हकीकत ज़ि अज़ त्रॖह वऺरी ब्रौंठ ओस गोपी नाथ जीयुन आश्रम कऺशीरि मंज़ खरॖयारॖय यॊत स्यठाह कम लूख ॳमिस निश यिवान गछ़ान ॴस्य तॖ ॳमिस ॳन्द्य पऺख्य रोज़न वाल्यन ॴस नॖ ब्वयी ज़ि यि कुस छु तॖ कयाह छु तॖ अमि कॖस्मॖक्य आश्रम ॴस्य कऺशीरि मंज़ ग्रॆन्दि रॊसतुय मगर कऻन्सि ति सऺतस ॴस्य नॖ भगवान नाव दिवान। यि छु वऻहिद अख सु संत यॆमिस यॊर यिथ यानि 1990-तॖ प्यठय ह्यॊतुख भगवान गोपी नाथ जी वनुन। वनॖनस हरजि छु नॖ मगर भगवानस सॗत्य ॳमिस संतस तुलना करॖन्य ति छॆ नॖ सऺही। बॖ ओसुस पनॖनिस पंचान्गस मंज़ छ़ऻन्ड दिवान ज़ि ब्यॆयि ति छा कांह युथ संत ओसमुत यॆमिस भगवान सॖन्ज़ उपाधि छि आमॖच़ दीनॖ मगर म्यॆ गव नॖ नज़रि अख ति हालांकि सऻनिस पंचान्गस मंज़ छि क़रीबन 80-85 संतन हॖन्द्य नाव दिथ तॖ अख ॳक्यसॖन्दि ख्वतॖ खऺसिथ चमत्कऻरी दपान रूद्यमॖत्य मगर तिमन सारिनी ॴस्य स्वामी जी योत वनॖनॖ यिवान भगवान नॖ कऻन्सि। सान्यन ज़िठ्यन पज़ि अथ कथि प्यठ संजीदगी सान ग़ोर करुन तॖ सऺही पऻग़ाम पनॖनिस समाजस वातनावुन। सऻन्य शुर्य कऺट्य छि ज़ानान कथ वनॖनस क्याह मतलब छु।तिमय अथ कथि प्यठ सावल खड़ा करान ज़ि किथॖ पऻठ्य तॖ क्याज़ि। यॆमिस मंज़ क्याह छु त्युथ युस नॖ बाकयन मंज़ ओसमुत छु। यछ़ पछ़ गऺयि ठीख मगर कऻंह ख़ास लकब दिनस ति गछ़ि त्युथुय कऻंह ख़ास वजह आसुन। असि रूज़िन यिमन हॖन्ज़ मॆहर हर हमेशॖ गाह सु गोपी नाथ छु या मस्त बब छु। ऱॆशि पीर छु या नंनद बब छु। मथुरा दीवी हुन्द नाव ख़बर कऻन्सि ख़बर ति छा। स्वति छि कर्मयोग्यनियव मंज़ अख थदि पायिच साधवी रूज़मॖच़। म्यॊन सारिनी नमन
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कऻशुर ह्यॆछव कऻशुर परव
कऻशिर्य पऻठ्य पानॖवुन्य कथबात करव
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नऺविव तॖ फॊलिव
भूषण कौल "दीप"
(बूज़िव ॳज़्युक सबक़ म्यानि ज़्यॆवि ति)
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